Els veïns d’El Vendrell han omplert de vida els carrers de l’11 al 14 d’octubre amb motiu de la festivitat local, la Fira de Santa Teresa, participant en les activitats que s’han realitzat en els diferents espais situats al municipi. Aprofitant la celebració, Ferreteria Jaume i Ferreteria Díaz han patrocinat la Feria Handmade en la que Optimus ha tingut l’oportunitat de realitzar la seva primera campanya amb influencers amb la participació de @unamamicrafter y @steffidoin.
L’espai Handmade ha tingut una bona acollida entre els residents, que han assistit animats per la presència de les dues influencers. Ambdós blogguers han realitzat 6 tallers de 90 minuts relacionats amb el bricolatge, utilitzant materials proporcionats per Optimus i diferents proveïdors que s’han sumat a la iniciativa generant proximitat entre la marca i els veïns.
Durant els dos primers dies de la fira, @unamamicrafter ha dirigit tres tallers amb motiu de Halloween i Nadal, dues celebracions pròximes a aquestes dates. Crear una cistella amb aranyes amb la col·laboració de pintures Novasol, un jardí nadalenc en un pot, amb Flower, i un mitjó nadalenc XXL, amb CEYS, han estat les activitats que la blogguer va proposar i que han generat un gran interès en els més petits.
Pel seu costat, @steffidoin ha realitzat tallers per muntar un puff-tauleta amb un neumàtic, una làmpada geomètrica amb tubs de coure, comptant amb la col·laboració d’Alfadyser, i un organitzador de mascotes, amb Tesa. En aquestes tres activitats s’han utilitzat materials inusuals per crear elements de decoració que aconsegueixen donar un punt de modernitat a qualsevol llar.
Mitjançant el hashtag #HandmadeOptimus, les influencers i la mateixa marca Optimus han mobilitzat els tallers informant a través dels seus respectius comptes d’Instagram de les activitats que s’han realitzat cada dia. Fins i tot, després de la celebració de la fira, Optimus i @steffidoin han col·laborat en un sorteig de l’organitzador de mascotes fet per la pròpia blogguer.
La marca demostra que no solament es centra en la ferreteria i el bricolatge, sinó que obre les seves portes cap el handmade. Amb aquesta iniciativa, Optimus insisteix i reforça un dels principals objectius de la marca, la proximitat amb els seus clients, a més d’apostar per la innovació i la creativitat en les seves estratègies.Estigues atent@ als propers Optimus News per conèixer més detalls.
Estigues atent@ als propers Optimus News per conèixer més detalls.