Aquest acord té l’objectiu principal d’introduir el servei de pagament ajornat tant al canal online com a les botigues físiques d’Optimus, buscant una clara orientació a la millora de l’experiència de compra dels clients. Actualment està disponible l’opció de pagament ajornat amb Facily Pay, el que permetrà als clients pagar les seves compres en 3, 4 i 6 mesos i en un procés 100% online, només amb la seva targeta bancària.
L’acord amb Oney és un pas més endavant en el nostre desenvolupament cap a un model omnicanal amb l’objectiu d’atraure nous clients i enfortit el punt de venda físic, la columna vertebral d’Optimus, per poder créixer inclús amb més força que ara. El funcionament pels establiments és molt senzill, ja que es pot obtenir resposta al moment de l’acceptació o no del finançament de la compra.
Actualment el projecte d’implantació en botiga física està en fase de prova interna. En breus es comunicarà a tots els socis Optimus perquè el proveïdor faci una visita de condicionament i posada en marxa del procés.
Oney és una entitat financera especialitzada en crèdit al consum i mitjans de pagament digitals com Facily Pay o Automatric. Està present al mercat espanyol des de fa més de 15 anys oferint solucions de pagament adaptades als clients dels diferents sectors de la distribució. I ara, també amb Optimus.