Les compres nadalenques comencen abans cada any. Optimus, al costat dels seus clients, es prepara per a la campanya i aquest mes de novembre, ha posat en marxa accions publicitàries amb l’objectiu d’atraure a més consumidors i impulsar el negoci dels seus socis de cara a aquestes dates amb una activitat comercial elevada
Del 26 al 30 de novembre Optimus - QFPlus ha realitzat una campanya a les principals ràdios del territori nacional, centrada en les comunitats de Catalunya, Balears i Aragón. Per això, ha preparat una falca radiofònica centrada en les principals necessitats dels clients en aquesta època de l’any.
Per a reforçar l’impacte a Catalunya, Optimus ha repetit campanya a RAC 1, la principal emissora de Catalunya, amb falques i mencions en el programa de màxima audiència de la cadena, “El Món a RAC1”, així com en el magazín de la tarda “Versió RAC1”. A més, aquest any ha sumat una campanya de falques a Catalunya Ràdio, la ràdio pública de la comunitat, en el magazín dels matins, “El Matí”, i en el programa de la tarda, “Estat de Gràcia”.
La campanya a Aragó s’ha centrat en la Cadena SER, la cadena que recull més oients de la regió, que emetrà falques en el programa “Hoy por Hoy”.
Per últim, a Balears, Optimus ha portat a terme una campanya de falques a la Cadena Dial, en els programes “Atrévete” i “Fórmula”; en el programa líder de la Cadena COPE, “Herrera en la COPE”; i en el magazín matinal de la Cadena Ser, “Hoy por Hoy”. En aquestes dues últimes ràdios, les falques també es retransmetran des de les 11 del matí fins a les 9 de la nit.
Durant el mes de desembre, Optimus reforçarà la campanya nadalenca amb accions publicitàries a televisió i ràdio que ajudaran a atraure clients cap als establiments i la plataforma de venda online.