Des del llançament d’Optimusferreteria.com al començament de 2018, un dels principals objectius de la marca ha estat l’apropament a nous perfils de consumidors per enfortir el negoci, tant online com a les botigues físiques. A través de la plataforma de venda online i les seves diferents accions promocionals, la marca posa el seu ampli catàleg a l’abast de diferents perfils de clients per tot el territori.
Amb aquest objectiu en ment, durant el mes de maig Optimus va posar en marxa la primera campanya online sota el lema “Encuentra lo que buscas” dirigida a tots els aficionats al bricolatge i als que necessiten de tant en tant solucions per projectes a la llar. A través d’aquesta primera creativitat digital, Optimus va arribar, només a Facebook i Instagram, a més de 50.000 persones amb un perfil potencial de comprador d’Optimus.
Després d’aquesta primera acció, Optimus ha continuat impulsant campanyes publicitàries a Facebook i Instagram per ampliar el reconeixement i la interacció amb la marca, així com a Google, per atreure visites a la plataforma a través de les cerques dels usuaris relacionades amb ferreteria i bricolatge.
Coincidint amb la temporada de barbacoes, la marca ha llençat la campanya campaña “Cuál es tu papel en una barbacoa” per aconseguir el màxim abast possible entre els aficionats a les barbacoes. Optimus ha desenvolupat un vídeo per Facebook i Instagram que presenta diferents perfils: l’impacient que prepara les brases d’hora, l’última en menjar, l’heroi que porta begudes fredes al xef o el que s’ho mira sense fer res. Gràciesa la segmentació d’aquesta campanya, més dirigida que l’anterior, Optimus ha arribat a més de 70.000 persones.
En l’acabar aquesta acció i com a preparació a l’estiu, Optimus ha posat en marxa una tercera campanya amb un vídeo creatiu dirigit a famílies, amb el lema “¿Qué esperas del verano?”. La campanya s’ha centrat en la venda de productes estacionals com piscines i materials de manteniment o eines i materials per la cura del jardí i ha arribat a Facebook i Instagram a més de 55.000 persones amb possible interès de compra a Optimus.
Junt amb aquestes campanyes de reconeixement de la marca, Optimus ha promocionat a les seves xarxes socials nous vídeo-tutorials desenvolupats per Handfie, plataforma de continguts sobre bricolatge, decoració i DIY, que mostren com treure el màxim partit de la llar amb productes a la venda en ferreteries Optimus. Aquests vídeos, a més, ofereixen un contingut d’interès als usuaris i l’associen a Optimus per ampliar la comunitat de la marca.
Finalment, Optimus ha realitzat dos sortejos de productes per atreure seguidors als perfils socials de la marca. Del 16 al 24 de juny i coincidint amb les celebracions per la Revetlla de Sant Joan, es va sortejar una barbacoa portàtil sense fums; mentre que del 3 al 13 d’agost s’ha sortejat un pack especial de càmping per a tots aquells que preparen les vacances.
Aviat Optimus presentarà noves campanyes digitals per ampliar el reconeixement de la marca i atreure usuaris cap a la plataforma de venda online.