Ebromiranda ha evolucionat per adaptar-se als nous reptes del mercat i a les demandes dels consumidors. L’establiment s’ha sumat recentment a Optimus per impulsar el seu negoci i guanyar pes en el mercat. Teo Juanez, gerent d’Ebromiranda, ens explica la història d’aquest establiment i els motius que els han apropat a Optimus

¿Quina és la història d’aquest establiment i com ha evolucionat el negoci?

Ebromiranda va ser fundat el 1939 com un negoci dedicat a l’autorecanvi de vehicles industrials. Posteriorment, el 1998 es va inaugurar un local en el centre de la ciutat, enfocat al nou negoci de subministraments industrials i, el 2005, ens vam traslladar al polígon industrial Las Californias, a una superfície que suma 4.500 m2 en total. Som un establiment que ha evolucionat i, gràcies a la nostra experiència i varietat de productes, ens hem adaptat a les noves demandes del sector i dels clients.

¿Com és el nou Ebromiranda?

Ebromiranda consta d’una superfície de venda de 4.100 m2 i d’un magatzem de 400m2, destinats principalment al subministrament industrial i al bricolatge. Tenim un equip de 10 persones per prestar servei als nostres clients en les àrees de drogueria, electricitat, fontaneria, serralleria, pintura, fusteria, il·luminació, etcètera.

¿Per què heu decidit unir-vos a Optimus

El nostre objectiu és formar part d’una organització important com és Optimus, que ens ajudi a impulsar el nostre negoci. La marca ens permet transmetre una imatge sòlida i a créixer i a competir en el mercat, amb la possibilitat de seguir oferint als clients un servei de qualitat.