Optimus Alkain va inaugurar el passat 25 d’octubre el seu establiment renovat a la localitat vasca d’Astigarraga, donant un primer pas cap a la integració a Optimus. La ferreteria s’ha convertit en la superfície de venda, amb 10.000 m², més gran de la província de Gipuzkoa i ha ampliat la seva oferta de productes. Parlem amb Oscar de la Fuente, responsable d’Alkain, perquè ens expliqui l’evolució del negoci i els plans de futur per a aquest establiment.
¿Quina és la història d’aquest establiment i com ha evolucionat el negoci?
Alkain va ser fundada l’any 1951 com a punt de venda de material per a la llar. Som un establiment amb molta trajectòria que ha evolucionat per a adaptar-se a les noves demandes del sector i dels clients. Gràcies a la nostra experiència i varietat de productes, ens hem convertit en un referent de la comarca.
¿Disposa d’altres establiments com el d’Astigarraga?
A part d’aquesta botiga, existeix un altre establiment a la localitat d’Hondarribia, amb previsió d’unir-se a Optimus en un futur, on es pot trobar una gran varietat de productes de ferreteria, un magatzem de construcció i una zona d’exposició. Entre els dos locals sumem un total de més de 30.000 m² de superfície.
¿Com és la nova ferreteria després d’unir-se a Optimus?
La ferreteria compta amb una superfície de venda de 10.000 m², essent la més gran de tota la província, i un total de 21 treballadors. Oferim unLa ferreteria compta amb una superfície de venda de 10.000 m², essent la més gran de tota la província, i un total de 21 treballadors. Oferim un ampli catàleg de productes que cobreix des de ferreteria, fontaneria, calefacció, jardineria, fusteria, pintura, electricitat i il·luminació, accessoris per a mascotes, venda i instal·lació de gespa artificial, senyalització o vestuari i protecció. Així mateix, disposem de departaments especialitzats en el servei d’assessorament professional, lloguer d’eines per a projectes, transport, recollida de runes i finançament.
¿Per què heu decidit unir-vos a Optimus?
Estem convençuts que Optimus ens ajudarà a impulsar el negoci. La cadena ens aporta negociacions, publicitat, gestió i, sobretot, adaptació als nous perfils de clients, siguin físics o online.