Ferreteria Electro Europa forma part d’Optimus des dels inicis del projecte, convençuts de la força i potencial de la marca per créixer en el mercat. Cristian Serch, el seu actual gerent, ens explica com ha evolucionat l’establiment i quins són els reptes de futur que es planteja.
Com neix Ferreteria Electro Europa?
El 1976 Isidro Sánchez, l’actual propietari de la ferreteria que actualment està en jubilació activa, agafa en traspàs un petit establiment comercial al barri de Gràcia, a Barcelona, anomenat Electro Europa. El negoci estava enfocat principalment a l’activitat elèctrica. Tot i això, disposava d’un assortiment ampli en ferreteria, motiu pel qual es va decidir ampliar el ventall de serveis i canviar el nom de la botiga a Ferreteria Electro Europa.
Amb més de 40 anys de trajectòria, ha canviat molt l’establiment?
Sens dubte. Al cap de poc temps d’agafar les rendes del negoci, el 1978, es va decidir canviar la ubicació de la botiga, a no més de 100 metres de l’anterior. Actualment seguim al carrer Escorial 35 tot i que hem anat ampliant l’establiment amb locals annexos fins a arribar a 910 m2, dels quals 750 m2 són exclusivament zona de venda. En algun moment ens hem plantejat la possibilitat d’obrir altres establiments, però al final hem apostat per seguir ampliant al màxim la botiga original per oferir el millor servei als nostres clients
Quina gamma de productes i serveis ofereix?
Ferreteria Electro Europa ha estat sempre un establiment dedicat a la ferreteria domèstica i al bricolatge, des de jardineria, pintura, drogueria,Quina gamma de productes i serveis ofereix? Ferreteria Electro Europa ha estat sempre un establiment dedicat a la ferreteria domèstica i al bricolatge, des de jardineria, pintura, drogueria,decoració, parament, il·luminació... Som un total d’11 treballadors dedicats a la millor atenció personalitzada al consumidor, el seu soci per tot el que necessiti a la llar.
Quines són els principals avantatges per l’establiment de formar part d’una marca com Optimus?
Hem participat a Optimus des de la seva fundació, conscients de la necessitat d’integrar-nos en un gran grup de distribució que ens ajudi a millorar la nostra competitivitat en el mercat i a oferir un servei més complet als nostres clients. Optimus ha demostrat que és una marca sòlida per créixer i consolidar-se.